lunes, 16 de enero de 2017

Free Stars per fi estrenada

Boooones,

Com passa el temps, ja feia gairebè un.mes que no em passava per aquí, entre festes, malalties i tornada a treballar, no m'he pogut dedicar gaire a fer res...

Us porto la 2a Free Stars que he fet. La devia cosir ara farà un any o mes segurament, però que fins avui, no era de l'agrat de la princessa i no se l'havia volgut posar. Tampoc hi vaig insistir massa al seu moment, perquè li anava una mica gran. Però de fet, ara que li va a la mida, veig algu raro als hombros, massa caiguts. No se, no m'acaba  de convèncer a mi tampoc.




Com ho veieu vosaltres?

Les teles son del Rei del Retall de Barcelona.


A reveure!

2 comentarios:

  1. Pues si se ven algo raros los hombros....quizás calcaste el ancho de hombro de otra talla??
    Aún así ha quedado muy bonita y seguro que va comodísma y guapísma!
    Gracias por enlazar en Fans de Ottobre, nos encanta ver vuestras costuras.
    Besos

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Seguro que fué eso!
      Tanta ralla junta!!
      ;)

      Eliminar

Si em deixes un comentari, sabrè que has passat per aquí...! gràcies!

Your message will let me know you have been over here...! Thank you!