lunes, 19 de diciembre de 2016

Dou Dou entretingut

Bones,

Aquí us deixo el resultat d'unes estonetes de xarreres entre l'educadora de la llar de la Júlia i jo..., pensant què es podia fer amb un plàstic d'aquests que fan crec crec quan els toques, per als petitons...

N'ha resultat un Dou Dou prou entretingut per als petits, que els cagarà el Tió enguany.



La Júlia va ser el conillet d'indies del primer que vaig fer (no tinc foto, ja farè entrada amb ella o actualitzarè aquesta amb la foto) i li va encantar.
Així que es mereix un per ella, no?

Allà vamos!!



He fet servir retalls i cintes teixides que tenia per casa, feltre i tela com de gasa que tambè tenia per aquí voltant, tul i una peça d'un joc de la llar ha servit de botó.

A veure si els agradarà a la resta tant com a la Júlia.

I als vostres petits de encara no un anyet, què els caga el Tió?
Estaré espessa aquests dies, però entre que la Júlia ha heredat moltrs joguines de l'Abril i poques idees que tinc..., el Tió per ella se m'està fent escàs...

Bones Festes a tothom!

Aprofito que és dilluns i enllaço a MI.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Si em deixes un comentari, sabrè que has passat per aquí...! gràcies!

Your message will let me know you have been over here...! Thank you!